طراحي وب سايت به صورت حرفه اي

آي وحيد متخصص در طراحي انواع سايت به صورت حرفه اي

طراحي وب سايت به صورت حرفه اي

طراحي وب ، فرآيند برنامه ريزي ، ايده پردازي و تنظيم محتواي بصورت آنلاين است. امروزه ، طراحي وب سايت فراتر از زيبايي است و شامل عملكرد كلي وب سايت است. طراحي وب همچنين شامل برنامه هاي وب ، برنامه هاي تلفن همراه و طراحي رابط كاربر است.

آيا مي دانيد طراحي وب مي تواند تأثير زيادي در عملكرد شما در موتورهاي جستجو مانند Google داشته باشد؟ اين مقاله به شما اطلاعات مفيدي در مورد چگونگي ايجاد وب سايتي مي دهد كه نه تنها خوب به نظر برسد ، بلكه به درستي كار كند و رتبه بالايي در جستجو داشته باشد.

قابليت استفاده و سودمندي ، نه طراحي بصري ، موفقيت يا عدم موفقيت يك وب سايت را تعيين مي كند. از آنجا كه بازديد كننده صفحه تنها شخصي است كه ماوس را كليك مي كند و بنابراين در مورد همه چيز تصميم مي گيرد ، طراحي كاربر محور به روشي استاندارد براي طراحي وب موفق و سود مدار تبديل شده است. از اين گذشته ، اگر كاربران نتوانند از ويژگي استفاده كنند ، ممكن است وجود نداشته باشد.

تيم طراحي سايت آي وحيد در مورد جزئيات اجراي طرح (به عنوان مثال جايي كه جعبه جستجو بايد قرار گيرد) بحث كنيم ، زيرا قبلاً در تعدادي از مقاله ها انجام شده است. در عوض ما بر روي اصول اصلي ، اكتشافات و رويكردها براي طراحي وب  سايت موثر تمركز مي كنيم - رويكردهايي كه ، اگر به درستي استفاده شوند ، مي توانند منجر به تصميمات پيچيده تري در طراحي شوند و روند درك اطلاعات ارائه شده را ساده كنند.

اصول خوب طراحي وب سايت و دستورالعمل هاي موثر طراحي وب 

براي استفاده صحيح از اصول ، ابتدا بايد نحوه تعامل كاربران با وب سايت ها ، نحوه تفكر آنها و الگوهاي اساسي رفتار كاربران را بفهميم.

كاربران چگونه فكر مي كنند؟

اصولاً عادات كاربران در وب با عادتهاي مشتريان در فروشگاه تفاوت ندارد. بازديدكنندگان به هر صفحه جديد نگاه مي كنند ، برخي از متن ها را اسكن مي كنند و بر روي اولين پيوندي كه مورد علاقه آنها قرار مي گيرد يا به طرز مبهمي شبيه چيزي است كه به دنبال آن هستند ، كليك مي كنند. در واقع ، قسمتهاي بزرگي از صفحه وجود دارد كه حتي آنها را نگاه نمي كند.

بيشتر كاربران به دنبال چيزي جالب (يا مفيد) و قابل كليك هستند. به محض يافتن نامزدهاي اميدوار كننده ، كاربران كليك مي كنند. اگر صفحه جديد انتظارات كاربران را برآورده نكند ، روي دكمه بازگشت كليك كرده و روند جستجو ادامه مي يابد.

كاربران از كيفيت و اعتبار قدرداني مي كنند. اگر صفحه اي محتواي با كيفيت بالا را در اختيار كاربران قرار دهد ، آنها مايلند با تبليغات و طراحي سايت مطالب را به خطر بياندازند. اين دليل آن است كه وب سايت هاي نه چندان خوب طراحي شده با محتواي با كيفيت بالا در طول سال ها بازديد زيادي دارند. مهمتر از طرحي است كه از آن پشتيباني مي كند.

كاربران نمي خوانند ، آنها اسكن مي كنند. با تجزيه و تحليل يك صفحه وب ، كاربران برخي از نقاط ثابت يا لنگرها را جستجو مي كنند كه آنها را از طريق محتواي صفحه راهنمايي مي كند.

كاربران وب بي تاب هستند و بر رضايت فوري اصرار دارند. يك اصل بسيار ساده: اگر وب سايتي نتواند انتظارات كاربران را برآورده كند ، پس طراح نتوانسته كار خود را به درستي انجام دهد و شركت ضرر مي كند. هرچه بار شناختي بيشتر باشد و ناوبري كمتر بصري باشد ، كاربران تمايل بيشتري به ترك وب سايت و جستجوي گزينه هاي ديگر دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.