آموزش طراحي سايت را از كجا بايد شروع كرد؟

آي وحيد متخصص در طراحي انواع سايت به صورت حرفه اي

آموزش طراحي سايت را از كجا بايد شروع كرد؟

اگر به دنبال يك سرمايه گذاري بلند مدت با سود بالا و بازگشت سرمايه تضميني هستيد، خريد پكيج هاي آموزش طراحي سايت را به شما پيشنهاد مي‌دهيم! بدون شك آموزش اين مهارت يكي از عاقلانه ترين سرمايه گذاري هاي شما در دنياي ديجيتال امروز خواهد بود! البته در صورتي كه آموزش درست و اصولي را انتخاب كرده و با تلاش و پشتكار و تمرين به حد قابل قبولي از مهارت براي ورود به بازار كار رسيده باشيد!! در همين راستا برنامه نويسان ارشد آي وحيد در راستاي هدف ارتقا سطح برنامه نويسي و آموزش طراحي سايت در كشور عزيزمان ايران و حمايت و هدايت علاقه مندان به اين رشته، تلاش كرده اند كه تجربيات و آموخته هاي حرفه اي خود طي 10 سال سابقه حرفه اي را در قالب پكيج آموزش برنامه نويس واقعي جمع آوري و در اختيار شما قرار دهند. استفاده از پكيج برنامه نويس واقعي اين امكان را به شما مي‌دهد كه با اطمينان از 0 تا 100 و بدون هيچ پيش زمينه اي، مطابق با سليقه و انتظار خود، يك وب سايت را به شكل كامل پياده سازي كنيد! ورود به دنياي شگفت انگيز كدها را از همين امروز شروع كنيد، دنيايي كه براي شما نويد شغلي با درآمد، امنيت و پرستيژ بالا به همراه دارد!

آموزش طراحي سايت را از كجا شروع كنم ؟

سوالي كه اكثرا ذهن علاقه‌مندان به محصولات آموزشي طراحي سايت و افراد تازه كار را براي ورود به دنياي برنامه نويسي درگير مي‌كند اين است كه از كجا بايد شروع كرد؟ بهترين زبان براي شروع آموزش برنامه نويسي كدام است؟ در ايران كدام زبان برنامه نويسي را انتخاب كنيم كه موفق شويم؟ از چه منبع برنامه نويسي استفاده كنيم؟ پس از يادگيري كجا مشغول شويم؟ در جواب اين سوال ها بايد گفت كه خيلي تفاوتي ندارد كدام زبان برنامه نويسي را انتخاب مي‌كنيد! فقط بايد شروع كنيد!! اما انتخاب پكيج آموزشي مطمئن و موسسه معتبري كه علاوه بر آموزش اصولي و استاندارد، مشاوره تخصصي و هدايت به سمت مسير درست و ورود به بازار كار را براي شما به همراه داشته باشد، اهميت زيادي دارد. مباحث و سرفصل ها در پيكج برنامه نويس واقعي ارائه شده توسط تيم برنامه نويسان ما با دقت و وسواس خاصي انتخاب شده و در قالب پروژه هاي واقعي آموزش داده مي‌شوند! ما براي وقت و هزينه ي شما ارزش قائليم! لذت متفاوت حرفه اي بودن را با ما تجربه كنيد…

در اين پكيج با يك تير چند نشان را هدف مي‌گيريد!

در پكيج برنامه نويسي واقعي 3 موضوع فرانت اند، كدنويسي قالب وردپرس و زبان جاوا اسكريپت را قدم به قدم در قالب پروژه هاي واقعي آموزش داده ايم. اين پكيج به صورت مداوم در حال آپديت و به روز رساني است! برنامه نويسان ارشد تيم ما در تلاش هستند كه تمامي آموخته هاي خود در مسير طراحي سايت را با علاقمندان و همراهان عزيز آي وحيد به اشتراك بگذارند، از همين جهت پكيج برنامه نويس واقعي آي وحيد توقف ناپذير است و به صورت مداوم آپديت شده و آموزش هاي جديد در اختيار شما عزيزان قرار مي‌گيرد! آموزش با شروع از HTML5 و CSS3 عناصر مورد نياز را براي طراحي ساده يك صفحه كار آغاز مي شود تا پايه و اساس ايجاد صفحات را آموزش ببينيد و به درك بالايي از اصول تجربه و رابط كاربري ( UI/UX ) برسيد. پس از انتهاي اين بخش وارد دنياي وردپرس با 18 ويديو 2 ساعته مي‌شويد و لذت تبديل ايده ها ي ذهني و كدهاي رياضي به تصاوير واقعي با حركات انگشتانتان را تجربه مي‌كنيد. در ادامه با 15 ساعت آموزش تخصصي كدنويسي جاوا اسكريپت اين توانايي در شما ايجاد مي‌شود كه حرفه اي ترين صفحات وب را مطابق با سليقه ي خود پياده سازي و به آن ها اسلايدر و انيميشن هاي جذاب اضافه كنيد. ما اين تضمين را به شما مي‌دهيم كه درنهايت با استفاده از اين آموزش بتوانيد يك سايت جذاب و حرفه اي در حد نمونه كارهاي طراحي شده توسط برنامه نويسان تيم ما را پياده سازي كنيد.

بخش اول : آموزش فرانت اند

40 ساعت آموزش ويديويي همراه با پروژه
سه تكنولوژي پايه HTML، CSS و Javascript همگي مسئول ايجاد محيط كاربري دوستانه در يك وب سايت هستند و هركدام از‌ آن‌ها هدفي دارند. همه كساني كه قصد شروع برنامه نويسي وب را دارند با اين سوال مواجه اند كه چه زباني را براي برنامه نويسي شروع كنند. در پكيج آموزش فرانت اند تمام موارد لازم و ضروري براي ساده سازي هر چه بيشتر روند آموزش طراحي سايت را براي شما فراهم كرديم تا بهترين و ساده ترين زبان براي شروع را به شما آموزش دهيم. در پايان هر كلاس دقيقا مثل كلاس هاي حضوري تمريناتي به شما داده مي‎شود تا ادامه مسير آموزش را با خيال راحتي در ارتباط با سطح يادگيري خود دنبال كنيد! همچنين در گروه تلگرامي اين پكيج امكان پرسش و پاسخ با ساير دانشجويان و برنامه نويسان ما براي شما فراهم شده است.

 

بخش دوم : آموزش وردپرس

36 ساعت آموزش ويديويي همراه با پروژه
وردپرس در واقع بهترين سيستم‌ مديريت محتوا ( CMS ) است كه به دليل امكانات زياد و همچنين سادگي دسترسي و مديريت و انعطاف بالا محبوبيت بالايي بين كاربران دارد و كسب ‌و كارهاي زيادي از آن براي راه اندازي و مديريت سايت خود استفاده كرده اند. آژانس ديجيتال ماركتينگ آي وحيد با 10 سال تجربه حرفه اي اي در زمينه طراحي انواع سايت، تمام آموخته هاي تخصصي و تجربيات خود را در زمينه وردپرس به روشي ساده و نوين در پكيج آموزش وردپرس به صورت پروژه محور و با مباحث كاملاً كاربردي و تخصصي در اختيار شما قرار داده است. در اين آموزش شما مي توانيد يك سايت را به صورت كامل توسط سيستم وردپرس پياده سازي كنيد و يك مديريت قوي براي وب سايت پياده سازي كنيد . سايت هايي مثل فارسرويد ، آي وحيد ، گروه تجاري ققنوس ، گروه لمسر توسط وردپرس پياده سازي شده است . تا تبديل شدن به يك وردپرس كار حرفه اي همراه شما ايم…!

https://ivahid.com/academy/website-design-training-package/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.