مديريت پيج اينستاگرام | خدمات اينستاگرام ماركتينگ

آي وحيد متخصص در طراحي انواع سايت به صورت حرفه اي

مديريت پيج اينستاگرام | خدمات اينستاگرام ماركتينگ

مديريت پيج اينستاگرام و بازاريابي اينستاگرامي همان چيزي است كه برند شما اين روزها بيشتر از هر چيز ديگر به آن نياز دارد! مشتريان شما هر روز حضور پررنگ تري نسبت به روز قبل در اپليكيشن محبوب اينستاگرام دارند بنابراين اگر اسمي از برند شما در اين فضا نيست بايد بدانيد كه خيلي از قافله عقبيد! حتي اگر فروشگاه و يا شركت شما در پر رفت و آمدترين نقطه شهر هم قرار داشته باشد آن قدري كه در اينستاگرام ميتوانيد جذب مخاطب داشته باشيد در اين مغازه سر نبشي نخواهيد داشت! البته بايد در نظر داشته باشيد كه كاربر امروز اينستاگرام كاربري به شدت هوشمند است و هر محتوايي را نمي‌پسندد! تيم سوشيال مدياي ما در آي وحيد آماده است تا با آناليز برند و ارائه محتواي با كيفيت متناسب با كسب و كارتان شما را به جهان معرفي كند، به ما اعتماد كنيد….

انتخاب تيم مناسب مديريت پيج اينستاگرام

صفحه شما نه به صورت فردي بلكه توسط يك تيم مديريت مي‌شود...

همانطور كه ميدانيد امروز اينستاگرام حضور پر رنگي در زندگي مردم دارد و به محل اصلي فروش بسياري از برندهاي كوچك و بزرگ تبديل شده است.  در حال حاضر اكثر كسب و كارها اهميت برندينگ در اين فضا را درك كرده و حضور فعالي در اينستاگرام دارند. از طرفي مديريت پيج اينستاگرام به تخصص، تجربه و مهارت كافي در زمينه هاي مختلف توليد محتوا، طراحي گرافيك، ويديو ماركتينگ و.. دارد، كه شايد انجام تخصصي همه ي اين زمينه ها با تمركز و كيفيت بالا براي يك فرد به تنهايي كار غيرممكن و يا در صورت امكان با كيفيت غير قابل قبول باشد! در واقع براي انجام اين كار به صورت حرفه اي نياز به يك تيم حرفه اي و متعهد احساس مي شود! هر يك از اعضاي تيم سوشيال مدياي ما مهارت ويژه اي براي ايجاد بهترين وجهه برند و مديريت پيج اينستاگرام شما ارائه مي‌دهند، بله! ما يك تيم هستيم كه در تلاشيم با ارائه محتواي با كيفيت و كاربر پسند بتوانيم نقشي هرچند كوچك در معرفي قدرتمند برند شما و رسيدن به درآمد حداكثري از فضاي اينستاگرام براي شما داشته باشيم.

كمپين هاي مديريت و توليد محتواي اينستاگرام

استراتژي آژانس ديجيتال ماركتينگ آي وحيد براي شروع همكاري پروژه هاي مديريت پيج اينستاگرام به اين صورت است كه ابتدا با آناليز و بررسي دقيق حوزه فعاليت و كسب و كار و همچنين آناليز رقباي فعال، استراتژي مشخصي براي توليد محتواي حرفه اي متناسب با پرسوناي مخاطب مورد نظر شما تنظيم مي كند. در صورت توفيق ما براي همكاري با شما طي فرجه ي سه هفته اي محتواهاي مورد نظر توليد و براي انتشار زمان بندي شده، آماده سازي مي‌شوند. در نهايت محتواها طي دو كمپين 30 روزه به صورت منظم منتشر خواهند شد:

كمپين 30 روزه اول

0 تا 1000 فالوور فعال

در كمپين 30 روزه اول محتواي حرفه اي تخصصي و مخاطب پسند متناسب با فضاي كاري و پرسوناي مخاطب مورد نظر شما ( پست هاي معرفي محصول، محتواي موازي سرگرمي، ويديوهاي اعتماد ساز، ويديوهاي آموزشي و…) طبق يك زمان بندي مشخص و تقويم محتوايي منظم هر روز يا يك روز درميان روي پيج شما بارگذاري مي‌شوند. همچنين روزانه 8 تا 10 استوري با گرافيك جذاب متناسب با اخبار مرتبط با فضاي كسب و كار شما، موضوعات داغ روز، اطلاعيه آفر و تخفيف هاي موجود و غيره به صورت منظم بارگذاري مي‌شود و با استفاده از قابليت هاي نظر سنجي و پرسش و پاسخ در بخش استوري سعي در تعامل حداكثري با مخاطب خواهيم داشت.

كمپين 30 روزه دوم

تا رسيدن به اكسپلور

در كمپين 30 روزه دوم علاوه بر انتشار منظم و زمان بندي شده محتواي قدرتمند ( البته با تعداد كمتر از كمپين قبلي)، شروع تبليغات اينستاگرامي فعال و حرفه اي را براي قدرت گرفتن هرچه بيشتر صفحه برند شما در اينستاگرام خواهيم داشت، از جمله همكاري با اينفلوئنسرهاي محبوب و يا افراد سرشناس با تعداد فالوور بالا در زمينه كاري شما، برگزاري مسابقات هدفمند براي جذب فالوور واقعي و هر اقدامي كه محصول و يا خدمات شما براي معرفي حرفه اي در اين اپليكيشن محبوب نياز دارد….

https://ivahid.com/instagram-page-management/

شکل صحیح فرمت ها و سایزهای عکس های اینستاگرام

اگر عرض عکس شما 1080 پیکسل باشد، تا زمانی که طول آن بین 566 و 1350 پیکسل باشد اینستاگرام سایز اصلی عکس شما را حفظ می کند. در صورتی که پهنای عکستان کمتر از 320 پیکسل باشد، اینستاگرام آن را تغییر داده و بزرگ تر می کند.افزایش کیفیت عکس در فتوشاپ

اگر سایز عکس بیشتر از 1080 پیکسل باشد هم اینستا عکس شما را کوچک می کند. برای پست هایی که چهارچوب (قاب) مربعی شکل ندارند، تا وقتی که ابعاد عکس شما مطابق با ابعاد پیشنهادی برنامه باشد، به همان شکلی که شما در نظر گرفته اید باقی می ماند، مهم ترین اصل رعایت تناسب ابعاد عکس است. چگونه ژست خوب برای عکس بگیریم؟

  • سایز پست اینستاگرام: 1080 در 1080 پیکسل (نسبت 1:1)
  • سایز عکس پروفایل اینستاگرام: 360 در 360 پیکسل
  • سایز عکس افقی (لَندِسکِیپ) در اینستاگرام: 1080 در 608 پیکسل (نسبت 1.91:1)
  • سایز عکس ایستاده (پُرترِیت) در اینستاگرام: 1080 در 1350 پیکسل (نسبت 4:5)
  • سایز استوری اینستاگرام: 1080 در 1920 پیکسل (نسبت 9:16)
  • سایز عکس در آی جی تی وی: 420 در 654 پیکسل (نسبت 1:1.55)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.