خدمات سئو و بهينه سازي سايت

آي وحيد متخصص در طراحي انواع سايت به صورت حرفه اي

خدمات سئو و بهينه سازي سايت

سئو سايت در واقع مسير اصلي تبليغات و معرفي برند شما به مخاطبانتان است. در اصل وب سايت شما شعبه آنلاين كسب و كارتان مي باشد، شعبه اي كه توانايي ارائه خدمات به مخاطبين بيشتر از هر نقطه ي ايران و حتي جهان را دارد. اما اين كه اين شعبه در معرض ديد مشتري قرار بگيرد و گذر كاربر به آن بيافتد به عهده مسيري است كه Search Engine Optimization) SEO) نام دارد، در واقع بدون بهينه سازي، سايت شما مثل مغازه اي است كه در كوچه پس كوچه هاي يك شهر متروك قرار گرفته و سالي به دوازده ماه گذر مشتري به آن نمي‌افتد. اما با جدي گرفتن و انجام اصولي خدمات سئو سايت نتيجه اي كه از حضور در فضاي وب مي‌گيريد غير قابل باور است. تيم ما در آي وحيد آماده است تا تمامي اقدامات لازمه را براي قرار گرفتن وب سايت شما در معرض ديد كاربر انجام داده و تا رسيدن به بالاترين نتايج گوگل شما را همراهي كند. به ما اعتماد كنيد….

سئوي سايت، سكوي پرتاب تجارت شما

گوگل الگوريتم‌ ها و قوانين خاصي براي رتبه‌ بندي سايت‌ ها دارد كه هر سال به روز مي‌شوند تا به بهترين نحو، مرتبط‌ ترين مطالب را در صدر نتياج براي كاربر به نمايش بگذارند. اين قوانين رقابت را براي حضور موثر در فضاي وب سخت كرده و برنده رقابت كسي است كه مزاياي سئو سايت و بهينه سازي آن را بداند و آن ها را به كار گيرد. طبق آمار حدود ۷۵ درصد كاربران روي پيشنهادهاي صفحه اول گوگل، كليك مي‌كنند. همچنين نظر سنجي ها نشان مي‌دهد كه كاربران به سايت هاي معروف و پر مخاطب بيشتر اعتماد مي‌كنند و قرار داشتن سايت شما در صفحه اول گوگل موجب اعتماد سازي قابل توجهي مي‌شود. البته نبايد فراموش كنيد كه محصولات شما بايد كيفيت واقعي داشته باشند و سئو تنها تاييد كيفيت كار شماست. ابزار حرفه اي SEO براي شناختن مخاطب هدف به شما كمك مي‌كند و در نتيجه شما مي‌توانيد نياز سنجي كرده و خدمات را مطابق با نياز مشتريان ارائه كنيد… . نهايتا بايد بگوييم شما براي اين خدمات هزينه‌اي پرداخت نمي‌كنيد؛ بلكه سرمايه گذاري بلند مدت با تضمين بازگشت چند برابري را در صورت اصولي انجام دادن آن خواهيد داشت. هر لحظه اي كه ديرتر ورود به اين مسير را شروع كنيد يك گام از رقبا عقب مانده ايد! همين حالا اقدام كنيد…

خدمات سئو سايت آي وحيد

تيم ما تمامي جنبه هاي بهينه سازي و ارتقا رتبه و جايگاه شعبه آنلاين كسب و كار شما كه امروز شايد بتوان گفت مهم و تاثيرگذار ترين شعبه شما است را بررسي مي‌كند و اقدامات لازمه را براي رسيدن شما به قله نتايج و كسب رتبه اول گوگل انجام مي‌دهد. خدمات سئو ivahid با مشاوره و شناسايي نيازها و انتظارات شما از وب سايتتان شروع مي‌شود، آناليز سايت، آناليز سايت رقبا، بررسي كلمات كليدي موثر، سئو تكنيكال، سئو داخلي، سئو خارجي، توليد محتواي درجه يك و … از جمله مراحلي است كه براي بهينه سازي سايت شما در اين مجموعه انجام مي‌گيرد. مفتخريم كه با ارائه خدمات با كيفيت و مقرون به صرفه به كسب و كار هموطنان عزيز در جاي جاي كشور، نقشي هرچند كوچك در ارتقا برند و افزايش سود و درآمد شما عزيزان داشته باشيم.

مشاوره رايگان

مشاوره در واقع مهمترين و چالش ‌برانگيزترين بخش مسير بهينه سازي و سئو سايت و در نتيجه رشد كسب و كار شما‌‌ست. ورود به دنياي فروش آنلاين و فضاي وب تازه شروع ماجرا است و به تنهايي كافي نيست! شما بايد محصولات و خدماتتان را به مشتري معرفي كنيد و به بهترين شكل ممكن تبليغات لازم را انجام دهيد. اما همانطور كه ميدانيد رقابت در اين فضا بالا است و گوگل براي رتبه دادن به سايت ها هر روز قوانين جديدي رو ميكند كه نياز به بررسي تخصصي و كارشناس كاربلد دارد. كسي كه آشنايي  كامل با قوانين و الگوريتم هاي گوگل را داشته باشد و ابزارهاي كاربردي را بشناسد، توانايي تحليل رقبا را داشته باشد، همچنين توانايي ارائه‌ي راهكارهاي مناسب برنامه نويسي را براي بهبود ساختار فني سايت بداند و نهايتا بتواند به بهترين نحو و با رعايت استانداردهاي لازم شما را راهنمايي كند. تك تك اعضاي تيم سئو آي وحيد تخصص و تجربه كافي در ارائه خدمات گفته شده به شما عزيزان را دارند، كافي است با ما تماس بگيريد يا از طريق فرم درخواست مشاوره رايگان، اطلاعات تماس خود را براي ما ارسال كنيد تا در كمترين زمان ممكن با شما تماس بگيريم و سايت شما را بررسي كنيم.

آناليز سايت

قبل از انجام سئو سايت و بهينه سازي آن، بايد دقيق و كامل از تمامي جهات بررسي شود. در واقع SEO بدون آناليز اوليه ممكن نيست! با آناليز كردن سايت نقاط ضعف و قوت، كاستي ها و موراد مورد نياز براي ارتقا و بهبود هر صفحه از سايت مشخص مي‌شوند. آناليز رقباي سايت، موضوعات مورد علاقه كاربر و نحوه ي ورود كاربران به سايت از جمله مواردي است كه در اين آناليز بايد به آن ها توجه شود! اين كار باعث مي‌شود خطاهاي موجود را راحت تر سنجيد و به افزايش بازديد سايت كمك كرد!

✅ سئو داخلي ( On Page SEO ) : كليه فعاليت هايي كه روي خود سايت جهت افزايش رتبه در نتايج موتور هاي جستجو انجام ميشود سئو داخلي گفته مي شود. تيم ما تمامي اقدامات لازم براي براي بهبود سايت شما را پياده سازي مي‌كند.

✅ سئو خارجي ( Off Page SEO ) : سئو خارجي سايت از مهمترين فعاليت هايي است كه براي بهبود رتبه سايت انجام مي شود و به تخصص بالايي نياز دارد، شما مي‌توانيد اين اطمينان را داشته باشيد كه اين بخش نيز در تيم ما به صورت كاملا حرفه اي انجام مي‌شود.

سرويس سئو راه آي وحيد

سئو راه در واقع يك نقشه راه مي باشد كه قدم به قدم با شما تا بهينه سازي تمامي موارد سايتتان همراه و راهنماي شماست. كارشناسان ما با سابقه چندين ساله در تمامي زمينه ها از آناليز و بررسي سايت رقبا گرفته تا به كارگيري آخرين استانداردهاي روز سئو پشتيبان شما خواهند بود. شما ميتوانيد با خيال راحت پس از دريافت نقشه راه در هر مرحله از انجام كار اگر با مشكلي مواجه شديد با كارشناسان ما در بخش SEO تماس بگيريد و مشاوره تخصصي دريافت كنيد.

https://ivahid.com/seo-services/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.